BRI-olympiaden!

Hej!!!!Vet ni imårgon(På onsdag alltså) är det BRIOLYMPIADEN!!!!!!det ska bli jätte skoj!Om ni inte vet vad det är så är det en sort fri-idrotts tävling,med 60m springning,staffet,kulstötning,och längd hopp!det är bara några som kommer med i staffet laget(12st)och jag kom med!hurra hurra!!!Och istället för att spring 60m ska jag springa  
80m!!!så att man ska kunna mäta tiden exakt.Min hat gren är nog kulstötning tror jag.det är inte värds tråkigt,men ganska!springning och längdhopp är roligt!Jag längtar tills imårogn!
/PaddanAddis!

Kommentarer
Postat av: Birgit

Höres roligt ut! Lycka till på Bri-olympiaden!

2009-09-15 @ 18:11:12
Postat av: Mamsen

Kommer å hejar! : )

2009-09-15 @ 21:11:53
Postat av: Vickan

kommer det vara på eran skola

2009-09-26 @ 16:23:25
URL: http://www.nogg.se/vickanpickan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0