Simhallen

Hej, idag va jag och en kompis på badhuset också kallad simhallen.Men iallafall det va jätte skoj!Vi hade typ några stora flytmackapärer som vi låtsades surfa på!Det gick inte så bra för vi ramlade av hele tiden men det var kul!Vi hoppade trampolin och så satte vi en flytgrej under ,den va ganska stor och dn va fyrkantig sedan hoppade vi från trampolinen på den fyrkantiga flyt grejen! Det va skit kul!Efter ett tag kom vi på en ny super rolig grej!Det brukade vi göra när vi va små och nu gjorde vi det igen. Men nu undrar ni säkert vad den super roliga saken va?!?!?!...jo, den super roliga grejen är att man har en såndär flyt grej och så ska man försöka hålla balansen.(man ska stå på den)Vårat förra rekord va 3 min. och nu är vårt rekord 6min det är dubbelt så mycket!! vi är dubbet så ducktiga!!Undra om vi någon gång skulle klara 10min??Efter vi varit på Badhuset så skulle vi gå och köpa glass,då åke vi på McDonald`s men deras glass maskin va trasig så där fick vi ingen glass,nä!Då åkte vi på ICA KVANTUM och där fanns det glass!Men inte mjukglass som vi hade tänkt oss men det fanns kulglass.Vi köpte varsin bägare med tre klor för bara 24kr.Och dom va inte snåla torneet av glass blev jätte högt!!Och typiskt mig tappade jag halva glassen i bilen på väg hem! Den liksom bara åkte iväg!Nåja det gjorde inte så mycket menändå.Nu ska jag gå och lägga mig hejdå/Addis:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0