lovat är lovat

Hej! Kommer ni ihåg att jag har lovat att jag skulle visa en bild på min katt?!?!För det tänkte jag nämligen göra, här kommer en bild och lite info om henne!När vi fick henne va hon bara två år,nu är hon 6år tror jag! hon är grå vit det ser ni säkert på bilderna men ändå!!Hon hetar Sigrid och hon kallas Siggo, fast det kanske ni redan vet menändå!Här är hon,om ni kollar riktigt noga så ser ni att hon just slickar sig runt munnen på den här biden!Den har biden blev lite suddig men det gör inget!:-] ja,nu har in sett min katt! hejsvejs nu ska jag gosa med sigrid min katt!/Ade

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jaa...Sigrid är såååå söt!!!

2009-06-23 @ 20:44:23
URL: http://gurkanelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0