veckans roliga skämt!

Hej igen! nu är det dags för veckan roligaskämt!Ni har skickat in massor av skämt!Jag har valt ut tre av dom här kommer dom!=D :D ;D


- tror du att tv:en kan ersätta tidningen?
-Aldrig!Hur ska man kunna jaga flugor med tv:en!!
HI,HI,HI,HI!!!!!


Vad äter en kanibal som är vegetarian?
Svar:En trädgårdsmästare!!
hihi!! :D

-Dom sa att det skulle snöa på radion!
-Då är det bäst att vi täcker över den!
haha!!=D
Fniss,Fniss!

En dag tappade Bellman sina glasögon,han gick framm till en lyft stolpe och knackade på den.
Sen kom polisen och fråga:Eh,vad gör du?
Bellman:Väntar på att någon ska öppna!
Polosen:Hur vet du att någon är hemma?
Bellman:Men,det lyser ju på övervåningen!

HA,HA,HA,!!! 

Kommentarer
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Hahahha!, Tack för att du tog några av mina! :)

/Lyllis

2009-07-13 @ 13:03:39
URL: http://pandanda.com
Postat av: Elvira

du skrev polosen:D

saknar dig! <3 Tack før att du tog nogra av mina!

P.s om du undrar varfør ø:en blir so konstiga ska jag berætta: jag ær i norge, so det blir lite fel! d.s

2009-07-13 @ 20:19:52
URL: http://gurkanelvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0