Stads fest!!!!

hej!,jag har varit på Härnösand Stads fest!!!!!!!det va super kuuul!!!!!!!!Jag skulle gå dit med en komis (hon heter Terese)och hennes farmor.Dom kom och hemtade mig unge fär vid sju.Sen åkte vi hem till henne med alll min packning!(jag skullle sobva över)sen åkte vi mot STADS FESTEN!!!snacka om att det var många där!När man skulle gå in fick man läna billjett,och så fick man ett band som man skulle ha runt armen (det va rosa). När vi kom in dit så vad et ett band som spelade det heter Smalare än Tord!Kanske inte värdsa skänt men dom va ganska bra. Det roligaste va att jag och Terese (min kompis) vi stog där i mitten där det va VÄLDIGT LERIGT!!! Vi hade inte märkt att  han som sjung hade gort bort  från senen! Och helt plötsligt så hörde vi han som sjung i bandet:Här har vi två små flickor!Jag trodde inte att han menade oss, för jag såg honom inte!Fast han typ stog precis bakom oss!!Sen satte han fart och frågade oss en massa saker som tex vad heter du?, tycker du att det  är bra? och om vi ville dansa i leran?!?!?!!!???(det va ju så lerigt!Alla kolader och skrattade Vi skrattade också!


Sen va det en halv timmes paus,då man kunde köpa grejer och sånt som man kunde äta och dricka!Sen kom det va hade väntat på!Chalotte Perrellie!när hon skulle spela va det nästan ingern plats kvar eller det va ingen plats!!!!!! hon sjungde låtar som:Hero take me your heaven och massa andra låtar!!När hon hade sjngit klart så va det dags för autografer!!Jag och min kompis va typ i mitten av kön men vi trängde oss fram lite så vi behövde inte vänta så länge!!Om man ville så kunde man köpa en skiva det gjorde jag Chalotte skrev kram Adelina och sen sin autograf.Fast det fgjorde hon med alla men ändå!Sen fick man ett kort som hon va på och där skrev hon Chalotte Perrelli!Och lika skrev hon i pannan!Sen tog jag ett kort på henne  hon hade sitt barn med sig,jag tror att han va 4 år kanske.nör vi skulle åka hem stannade vi på mac´Donalds och köpte chiken mac nuggets!mmm...gott! vi åkte hem tll Terese! ja,det hende inte så mycket där!vi gick och la oss. vaknade nästa morgon åt frukost vi lekte lite sen så åkte jag hem!det vi hade jätte skoj!

P.s här kommer några bilder!D.sHär är bandet som man fick!
Här är skivan som jag köpte om ni undrar vad som står på skivan?Ska ni få veta det har stott Kram Adelina Chalotte Perelli!!Fast det skrev hon på allas fast deras namn!(Förlåt för att bilden blev suddig!=c!)
Chalotte Perelli!
Ja,det va allt!Ha det gott igelkott!/Addis! 

Kommentarer
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Kult!

2009-07-31 @ 13:31:15
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Det gör inget att bilden blev suddig.

2009-08-01 @ 12:39:56
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Oh det är kul med autografer:D



Gillar du kattungar? :) Då ska du kika in på min blogg :D

2009-08-01 @ 13:47:25
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0