Drakborgen!!

Tja!Hej och hallå!I förr går va jag i DRAKBORGEN det va super kul!Om ni inte vet vad Drakborgen är eller var det ligger så ska jag förklara!Drakborgen ligger i Birsta (i sudsvall)Det  kanske finns något likande någon annan stans,men jag va iallafall  på Drakborgen i Sundsvall!Drakborgen är super kul!=D det finns en hoppborg och en hoppborgskana!!Och det är en som en labburint! Och så finns det typ en boll sjutar grej och så ska man försöka träffa varandra!Och allt är ganska mjukt så det gör inte så ont att ramla!Nu kommer jag inte på något att skriva men iallafall...Ha det bäst flodhäst!!
/Adelina P.s jag har inga bilder på drakborgen förlåt!D.s =c 

Kommentarer
Postat av: Linnea (Kalla mig Lyllis)

Jag har några skämt:

Hotellgästen:

- Vilken ful tavla som hänger där.

- Ursäkta, men det är en spegel.



Hahahaha!



- Tror du att TV:n kan ersätta tidningen?

- Aldrig! Hur ska man kunna jaga flugor med TV:n?



HAHAHAHA!



- De sa att det skulle snöa på radion.

- Då är det bäst vi täcker över den.



Haha haha!



En känd sångare sjöng för patienterna på ett sjukhus. Han avslutade med att säga:

- Hej då och hoppas ni blir bättre.

- Tack det samma svarade patienterna



Hihi!



- Vad heter du lille vän?

- Tom.

_ Är det efter pappa?

- Nej efter hans plånbok.



Hehe! :D



Det var en gång en rysk och en tysk och en Bellman, de stog och strök om vem som hade längst flagg stång. Rysken: Om man kastar ner ett äpple från toppen hinner det ruttna innan det kommer ner. Tysken: Äsch, det var väll inget, om man kastar en en ren blöja från toppen hinner den bli smutsig innan den kommer ner. Bellman: Äsch, det var väll inget. Om man kastar ner en baby från toppen hinner den bli en gammal gubbe innan han kommer ner.



Hahahaha! :D



/Lyllis

2009-07-11 @ 03:39:25
URL: http://pandanda.com
Postat av: Linnea (Kalla mig Lyllis)

Bellman historier:

Det var en gång en Bellman han var ute och gick en prommenad,sen såg han något på marken som han tycke såg ut som bajs. Först så peta han i det och sa: Det känns som bajs. Sen lukta han på det och sa: Det luktar som bajs. Sen smacka han på det och sa: det smakar som bajs. Sen sa han: Tur att jag inte trampa i det!



Hahaha!



Det var en gång en rysk och en tysk och en Bellman, dem tävla om vem som kunde kissa längst. Först var det tyskens tur, och han pissa 10 meter. sen var det Ryskens tur, han kissa 20 meter. sen var det Bellmans tur och han kissa runt hela jord kloket sen kom kisset tillbaka på rumpan.



Hahahahahaha!!!!!!! :D :P :)



/Lyllis

2009-07-11 @ 03:46:35
URL: http://pandanda.com
Postat av: Linnea (Kalla mig Lyllis)

Det var en gång en tysk, en dansk och Bellman, som var ute och flög. När de passerar över en liten by börja planet plötsligt sjunka och kaptenen beordrar alla att slänga ut en av sina ägodelar genom fönstret, för att flygplanet skulle bli lite lättare så de kan glida till flygplatsen.

Tysken slängde ut ett äpple, dansken slängde ut en banan, och Bellman slängde ut en bomb.

Efter en stund, landar de säkert utanför byn. När de hoppat av planet möter tysken, dansken och Bellman en gråtande liten pojke.

- Var har hänt med dig? frågar tysken.

- Jo, jag fick ett äpple i huvudet, svarade han.

De fortsätter, och snart möter tysken, dansken och Bellman en gråtande liten flicka.

- Vad har hänt med dig frågar dansken?

Jo, jag fick en banan i huvudet, svarar hon.

De fortsätter gå, och snart ser tysken, dansken och Bellman en skrattande liten pojke. Varför skrattar du så? frågar Bellman.

När jag fes så sprängdes hela skolan, svarade pojken.



Hahahaha!



Bellman var på väg upp för en brant backe med en cärra. När han hade kommit halvvägs tappade han cärran "Faan åxå" Sa Bellman

Just då kom en präst och sa "Om Bellman svär kommer han aldrig upp till himlen"

" Jag ska inte till himlen, jag ska bara upp för backen med cärran som föll nyss"



Fniss!



/Lyllis

p.s fler skämt kommer

2009-07-11 @ 03:56:42
URL: http://pandanda.com
Postat av: Robin

Hej! =) Har en frågestund i min blogg, skulle vara trevligt om du ville fråga en eller flera frågor. :)

Du får fråga vad du vill! Ha en bra dag! :) > robinjjohansson.blogg.se

2009-07-11 @ 04:17:42
URL: http://robinjjohansson.blogg.se/
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Bellman var kissnödig och ställde sig mot ett plank och kissade. Då kom en polis upp till honom och sa:

- Hörre du, du! Det där är emot lagen!

- Nej, sa Bellman, det är mot planket



Hahahaha!



Det var en gång en rysk, en tysk och Bellman som var strandade på en öde ö. De fick varsin önskan och först ut var tysken som önskade att fick komma hem till sin familj. Vips, så var han borta. Rysken önskade också att få återse sin kära familj, och vips så var han också försvunnen. Bellman, som tyckte att det blev lite ensamnt på den öde ön, önskade att de andra kom tillbaka igen.



Hahahaha!



En dag tappade Bellman sina glasögon, han gick fram till en lyft stolpe och knacka på den.

Sen kom en polis och fråga: Eh, vad gör du?

Bellman: Väntar tills någon ska öppna!

Polisen: Hur vet du att någon är hemma?

Bellman: Men, det lyser ju på övervåningen!



Hahaha!



/Lyllis

2009-07-12 @ 14:16:26
URL: http://pandanda.com
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Det var en gång en rysk en tysk och sen bellman som skulle tävla om vem som kunde ta sig runt jorden snabbast, utan att använda något motorfordon.

Ryssens tog en cykel och det tog 14 dagar, sen var det tyskens tur, han tog också en cykel, det tog 7 dagar. Men Bellman skulle vara värst så han gjorde det på 28 minuter.

MEN HUR?? Jo han la en sån brakfis så att han susade iväg så fort att det blev tornados!!



Hahhaha!



/lyllis

2009-07-12 @ 14:17:49
URL: http://pandanda.com
Postat av: paddan addis

Tack för dom roliga skämten Lyllis dom va jätte bra!/Paddan:D

2009-07-12 @ 20:30:00
URL: http://paddanaddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0