Varit på Drakborgen!

hej,förnågra dagar sen va jag på drakborgen som jag skrev i förra inlägget!det va jätte kul!Jag årkar inte skriva så många detaljer men iallafall!!!!först va vi vid hoppborgarna!Sen va vi i själva drakborgen!Vi fick en daimstrut sen!!! mm..gott! När vi hade varit på Drakborgen i ett par timmar så åkte vi till skepshamn och fika!När vi varit där i et par ytrligare ett par timmar,så åkte vi hem.Ja,jag vet att jag inte skrev några detaljer men jag hinner inte det nu för jag har fult upp med att hoppa studsmatta!Har inte hoppat på ganska länge!
men att visa några bilder kan jag här kommer dom:
Här åker Isaac och jag racerbil! Whoho det går "JÄTTE"fort!Men det va kuuul!!!
Sara och jag åker motorcykel!

åker hoppborgs rutchkana!
Sara och jag på Seppshamn!
svanar som simmade förbi just när vi va där!!
solnedgång på skepshamn!
/Paddan


Kommentarer
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Vad roligt!

2009-08-13 @ 22:02:31
URL: http://panfulinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0