Rövarbyn/Skuleberget!!!

hej! Iförrgår alltså den 9/8-09 så va jag skuleberget och i rövarbyn!!!!Det tog typ en timme att åka dit.När vi väl va framme,så gick vi till rövar byn!!det fans typ 8 studsmattor!När man betalade för att komma in så fick man en stämpel på handen,som det stog rövar byn på!( jag ska visa bild på den senare!)Sen fans det en hoppborg!Det fans en jätte stor lekplats med massor av grejer som jag inte årkar skriva.Sen va det också en hus med olika hinder banor!DET VA JÄTTE KUL DÄR!!!en av banorna va att men inte skulle nudda mark,en annan va att men skulle krypa igenom en mörk gång!det va jätte trångt och så såg man ingen ting så manfick skänna på väggerna pm det tog stopp eller om man skulle svänga!

Sedan fans det ett boll hav också det gillade min lille bror! = )Det fanns en bad plats där också!den va jätte fin.Sen så fanns det också en LABYRINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok,det där va för många utropstäcken.jag får ja om det. LABYRINT!!!!! ah,mycket bätre!Men i lafall,laburinten va jätte stor.När vi hade gått in så hittade va mitten!det var ett stort om råde men ett jätte stor shack bord men typ en halv meter långa shack figurer!!det fanns ett litet café och wc.Det fanns bord som man kunde sitta vid!och,ja det va det sopm fanns där! Det fanns fyra gångar som man kunde välja mellan vi valde den andra.Som vi sen upptäte va värde lös.Så vi gick om kring där i typ 20min.Det fanns bara en väg som man kom någon stans i,och det va den vägen som va kom ifrån så vi fick ta den tillbaka till mitten.Sen dan årkade vi inte vara i laburintn mer så vi bestämde oss för att nu åka upp till skuleberget,med linbanan!! : D Det av 500 meter till linbanan!När vi va främm så fick vi betala för att få åka alltså! ibörjan va det inte så högt men man kom högre och högre upp!Om jag tittade från vagnen jag satt på så blev jag nästan rädd!Men sen va det bara härligt = )!!!! Det gick inte så fort så det tar ett tag att komma upp.När man va som högst upp va det typ 10-15m ner om man kollade ner från vagenen eller va det nu va!Tillslut va vi uppe! WOW!Vilken utsikt det va!!!man såg öar berg och vatten!Det fanns ett Café som vi fikade på!Jag åt en vofla,och ett vinerbröd!!!Sen gick vi omkring på berget och kollade på olika grejer.Sen åkte vi ner med linbanan!vi va i rövar byn ett litet tag tillsen åkte vi hem!

det va en rolig dag! Ha det bra / Addis
Woho jag flyger!!
Här med!!!
haha roligt hår!!
Rövaren Adelina!
fin utsikt!
högt upp! :S
hav,berg och öar!
Fiiiin bild
utsikt!
så här ser vagnen ut som man åker i!
bild som jag tog från vagnen!
Jag,mamma och Isaac på Skuleberget!
Jag som sitter i Linbanan!
Det va sista bilden!Det va många bilder men nu va det slut!
/Trollet paddanaddis = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0