Kusinerna!! =D

Hej,jag har inte kunat skriva på 5 dagar för jag har varit hos mina kusiner i Borensberg!(Det ligger en bit utanför Lindköping)Det tar typ 8 tim att åkat dit ifrån Härnösand om man inte stannar några gånger förstors!!(Det gjorde vi!)Så det tog lite längre tid att komma fram!När vi äntligen kom fram så va klockan halv9.Mina kusiner heter Ellen och Kajsa.Ellen är 9 år,ett år yngre än mig!och Kajsa är 7år,tre år yngre äm mig!!!Dom har en kanin som heter Cayenne,han är jätte söt!!Nästa dag fick jag hjälpa dom att ta hand om Cayenne!Ellen och Kajsa har Inlines och helt plötsligt hade jag det med!!!(vi köpte alltså ett par Inlines!)Vi åkte jätte mycket med dom!!!Det är jätte roligt att åka In lines!


Jag årkar inte skriva mer nu även om vi gjorde VÄLDIGT MYCKE MER!! så årkar jag inte skriva det.

Tyvärr har jag inga bilder på Ellen och Kajsa,men nästa gång jag träffar dom så ska ni få bilder!!!

Men däremot har jag några bilder när jag åker Inlines!Full fart framåt!!
Aj!! Jag ramla!! :-(
den här bilden är lite rolig,det är min brosa och sen jag i bakrunden!!(om ni undrar vad han har i handen så är det bilar!,jag har en bil tokig brorsa!!)

ha det bra= )! /Adelina!


Kommentarer
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Vad kult!

Det gör inget att du inte har en bild på dina kusiner. ;)

2009-08-06 @ 16:32:00
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Min lillbror gillar också bilar.

2009-08-07 @ 14:16:31
URL: http://panfulinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0